07.01.2025 19:30 | Diagnoza w beauty biznesie: klucz do zaufania i lepszej sprzedaży

07.01.2025 19:30 | Diagnoza w beauty biznesie: klucz do zaufania i lepszej sprzedaży


Szybko i wygodnie pozyskuj informacje o nadchodzących szkoleniach, nowododanych treściach, trendach i nowościach. Pamiętaj, że zawsze możesz wypisać się z subskrypcji

Chcę otrzymywać informacje marketingowe w formie elektronicznej na podany adres poczty elektronicznej w formie newslettera.

Jakie treści Cię interesują?

Podane dane osobowe przetwarzane będą przez Health and Beauty Media sp. z o.o. w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą na otrzymywanie newslettera na podany przez Ciebie w formularzu adres e-mail i/lub w związku z zapisem na szkolenie online. Masz prawo do wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Prawo to możesz wnieść poprzez formularz. Z pełną treścią obowiązku informacyjnego zapoznasz się tu.

Opis

Wykładowca: Justyna Skarbek

Termin: 07.01..2025, godz. 19:30 – 20:30

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak profesjonalna diagnoza buduje relacje i zwiększa zaufanie klientów,
  • jak dzięki diagnozie edukować klienta i zwiększać jego lojalność,
  • oraz poznasz sposoby na personalizację oferty, która sprzedaje.

Certyfikat: Dodatkowo płatny (17,90 zł). Uczestnik otrzyma link do formularza zakupu po zakończeniu szkolenia. Certyfikat w pliku PDF do samodzielnego wydruku. Subskrybenci otrzymują certyfikat bezpłatnie. Sprawdź dostępne plany – subskrypcja SILVER już od 12,90 zł/mies.

Justyna Skarbek | Kosmetolog, ekspert i trener branży beauty z 15-letnim doświadczeniem w terapiach zabiegowych i pracy z klientami. Realizuje się również jako prelegentka, wykładowca, autorka artykułów dla pism branżowych tj. BEAUTY FORUM czy LNE oraz praktyk rozwoju osobistego. Specjalizuje się w diagnozie kosmetologicznej i sprzedaży terapii zabiegowych. W trakcie bezpośredniej pracy „przy fotelu” z klientami, przeprowadziła 10 000 rozmów, co pozwoliło jej zdobyć nieocenione umiejętności, a przede wszystkim wiedzę na temat tego, czego klienci oczekują od profesjonalistów w branży beauty. Przez 15 lat równocześnie budowała markę największego Medical SPA w Radomiu wraz z 12-osobowym zespołem ekspertów z różnych dziedziny kosmetologii.