Koszyk
Czy wiesz co sprzedajesz w swoim gabinecie?

Czy wiesz co sprzedajesz w swoim gabinecie?

| Autor: Sebastian Tatarek

Do gabinetu kosmetycznego klient nie przychodzi już tylko „na zabieg”. I choć wydawać by się mogło, że determinantą satysfakcji jest rezultat wykonywanych przez nas procedur, to „po drodze” do jego uzyskania należy zwrócić uwagę na szereg istotnych czynników, które mają decydujący wpływ na to, czy klient zapamięta wizytę u nas jako wyjątkową, przyjemną i zechce wrócić do salonu. Istotą stają się więc emocje, które mamy wzbudzić, odczucia, których mamy dostarczyć, by klient poczuł się lepiej, piękniej, wyjątkowo. Najlepsze wyposażenie i wyszukane menu zabiegowe nie zagwarantują Ci sukcesu, jeśli nie poznasz potrzeb klientów, ich upodobań. O tym co tak na prawdę sprzedajemy w sektorze usług beauty opowiada Sebastian Tatarek.

Szkolenie online odbyło się w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge.

Sebastian Tatarek

Ekspert i konsultant branży Beauty & Health, szkoleniowiec i wykładowca, CEO w firmie COSMED Consulting. Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą kosmetyczną, medyczną i spożywczą. Wprowadził na rynek wiele marek, uruchomił salony usług beauty, opracował i wdrożył nowatorskie koncepty biznesowe. Przeprowadza audyty, szkoli w zakresie certyfikacji produktów i usług, wprowadza rozwiązania zwiększające rentowność, przygotowuje i wdraża strategie biznesowe.