Koszyk

Zasady wywierania wpływu w biznesie cz.5

| Autor: Tomasz Chojnacki

Obejrzyj nagranie z serii BEAUTY FORUM Talks ekspert radzi, w którym Tomasz Chojnacki opowiada o zasadach wywierania wpływu (cz.5).

Z tego Video dowiesz się:
– Jaki jest mechanizm reguły społecznego dowodu słuszności?
– O czym nalezy pamietać stosując regułę społecznego dowodu słuszności?
Jak wykorzystac w praktyce regułę społecznego dowodu słuszności?

Tomasz Chojnacki

Założyciel i zarządzający firmą EduCenter Centrum Szkoleniowe. Certyfikowany trener biznesu akredytowany przez Brian Tracy International, ekspert testu osobowości zawodowej Master Person Analysis, nauczyciel akademicki. Posiada blisko 20 letnie doświadczenie w sprzedaży, obsłudze strategicznych klientów, budowaniu relacji i komunikacji w zespołach. Szkolenia prowadzi od 2014 roku łącząc wiedzę z zakresu rozwijania kompetencji managerskich z doświadczeniem zdobytym w pracy w korporacji. Łącznie przeprowadził ponad 200 szkoleń i warsztatów w formie stacjonarnej i online, w których uczestniczyło ponad 3 tysiące osób.