Trudny klient, czy nieprawidłowa obsługa Klienta? Standardy w obsłudze klienta – na co mamy wpływ w procesie obsługi Klienta? Gdzie popełniamy błąd? Co możemy zrobić jeszcze lepiej? Reklamacja a firma – dlaczego nie lubimy reklamacji? Jak prawnie się zabezpieczyć? Trudne sytuacje – jak rozmawiać z danym klientem w sytuacjach konfliktowych. Techniki podejścia do klienta oraz techniki efektywnego rozwiązywania „trudnej/stresującej sytuacji”. Rozmowy reklamacyjne z danym typem klienta. Korespondencja z klientem – jak postępować przy odpowiedzi pozytywnej oraz negatywnej. Zaufanie oraz autentyczność – jak zbudować z danym klientem zaufanie. Autentyczności w relacji z klientem. Jak zdobyć lojalnych klientów? Obejrzyj nagranie ze szkolenia online, które poprowadziła Justyna Bielenda. Szkolenie online odbyło się w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge.
Trudny klient i reklamacje
| Autor: Justyna BielendaMoże Cię zainteresować
Treści wybrane specjalnie z myślą o Tobie