Obejrzyj nagranie z wykładu i dowiedz się: co daje markom beauty obecność w mediach społecznościowych, jak budować markę online? Bezpośrednia komunikacja na konkretnych platformach, zaangażowanie w SoMe, czy współpracować z agencją czy prowadzić profile in-house, jak influencerzy wpisują się w komunikację SoMe.
Video Premium jest dostępne tylko dla posiadaczy subskrypcji SILVER lub GOLD (już od
14,90 zł m-c)
Dowiedz się więcej!
Karolina Sobkowiak
Posiada ponad 4 lata doświadczenia przy realizacji kampanii z influencerami oraz zajmuje się koordynowaniem projektów social mediowych. Prowadziła aktywacje dla firm z różnych kategorii, takich jak FMCG, kosmetyki, zabawki dla dzieci. Pracowała z dużymi markami, takimi jak Play, Coca-Cola czy Durex. W związku z tym, że sama tworzy w Internecie, działania z zakresu social mediów oraz Influencer Marketingu zna „od podszewki\" - nie tylko od strony agencji, ale również twórcy. Interesuje się niestandardowymi formami reklamy i stale kształci się w tym zakresie, a w wolnych chwilach uwielbia podróżować i szukać nowych zajawek.