Koszyk

Budowanie wizerunku marki

| Autor: Dagmara Lejszys

Z video dowiesz się:

  • jakie strategiczne elementy wpływają na wizerunek marki,
  • jaką rolę odgrywa zespół pracowników w budowaniu reputacji marki.

Dagmara Lejszys

Założycielka, CEO Lejszys Business Consulting, strateg, coach, ekspertka z 25 letnim doświadczeniem w zwiększaniu zysków firm, budowaniu wartości marek, zarządzaniu zespołami. Wspiera i pomaga właścicielom firm medycznych, klinik, gabinetów, salonów prowadząc szkolenia w obszarze rozwoju kompetencji liderów, efektywnego zarządzania czasem, skutecznego zarządzania zespołami, budowania eksperckiej marki osobistej, skutecznej sprzedaży i obsługi pacjenta/klienta, budowaniu strategii marki i strategii marketingowej. Absolwentka Uniwersytetu im. A Mickiewicza w Poznaniu (socjologia), studiów podyplomowych: zarządzanie, marketing, psychologia (Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu).

www.lejszysbc.pl