Koszyk
By pięknie żyć...

By pięknie żyć…

| Autor: Wojciech Pyzik

Wywiad – Marka ARKANA świętuje 10-lecie działalności i obecności na polskim rynku kosmetyki profesjonalnej. Z okazji jubileuszu spotkaliśmy się z Wojciechem Pyzikiem, prezesem ARKANA Cosmetics, by pogratulować dotychczasowych osiągnięć, zapytać o tajemnicę sukcesu marki i plany na przyszłość.

 

Dziesiąte urodziny to dobry moment na podsumowanie dotychczasowej działalności marki Arkana. Jak wspomina Pan początki firmy?

Moim celem od początku było stworzenie bardzo dobrej polskiej marki kosmetycznej, pod którą mógłbym podpisać się własnym nazwiskiem. W realizacji tego marzenia pomógł mi zespół ekspertów, z którymi zbudowaliśmy firmę Arkana. Dziś, z perspektywy 10 lat widzę, jak dużą pracę wykonaliśmy i z jaką pieczołowitością, dzień po dniu, budowaliśmy nasze portfolio produktowe. Mam jednocześnie głębokie przekonanie, że najlepsze dopiero przed nami!

Patrząc wstecz, co cieszy Pana szczególnie? Czy są sukcesy, etapy rozwoju firmy (a może i trudne momenty, wyzwania), które wspomina Pan jako szczególnie istotne dla rozwoju firmy?

Wiele takich istotnych momentów mógłbym wskazać. Z pewnością ważną decyzją było obranie długoterminowego kierunku rozwoju – postawienie na wysokiej jakości produkty i ich ciągłe ulepszanie, co pozwoliło nam śmiało przekraczać granice i budować pozycję marki Arkana równocześnie w 30 krajach. Istotny był również nasz rebranding, który wyznaczył ramy dla dzisiaj podejmowanych działań i sprawił, że śmiało patrzymy w przyszłość. Spotkanie z okazji 10-lecia to też ważny moment, który traktujemy jako symboliczne otwarcie nowego rozdziału w historii rozwoju firmy.

 

 

Czym wyróżnia się Arkana na tle konkurencji?

Z pewnością wyróżnia nas filozofia działania – Arkana powstała po to, by pięknie żyć. Chcemy tak prowadzić biznes, by nasi klienci mogli
z nami osiągać coraz lepszą jakość życia. Chętnie pomagamy też potrzebującym, włączając się w działania charytatywne. Z kolei naszą ofertę budujemy na trzech filarach: widocznych efektach zabiegów, profesjonalnej obsłudze i zysku dla gabinetów. Stworzyliśmy kompleksowe produkty dla profesjonalistów. Bazujemy na najnowszych odkryciach kosmetologii i biotechnologii, które pozwalają na osiągnięcie widocznych efektów już po pierwszym zabiegu. Dumni jesteśmy z naszych neurokosmetyków, które zostały docenione przez międzynarodowych ekspertów. Stawiamy na dermokosmetyki, które zawierają składniki o potwierdzonej medycznej skuteczności. Dedykowane kuracje wykonywane na bazie wysokich stężeń, precyzyjnie wyselekcjonowanych substancji aktywnych są naszym wyróżnikiem.

Jak kształtuje się współpraca marki z profesjonalistami?

Arkana to nie tylko produkty dla gabinetów, ale cała koncepcja rozwoju biznesu. Kluczowe jest dla nas bowiem wspieranie gabinetów poprzez szkolenia produktowe, jak również z zakresu sprzedaży czy budowania wizerunku. Mamy prężnie działające grupy online tylko dla naszych klientów oraz trenerów, którzy doradzają gabinetom. Każda wydana złotówka wraca do klienta w postaci wsparcia marketingowego, by mógł z zyskiem dalej rozwijać swój biznes.

Gdzie widzi Pan markę Arkana za kolejne 10 lat? Czego życzyć Państwu dziś, z okazji pięknego jubileuszu?

Za kilka lat chcemy być numerem 1. sektora kosmetyków profesjonalnych w Polsce. W najbliższym czasie planujemy dalsze umacnianie naszej pozycji na rynku i intensywny rozwój brandu. Nadszedł też czas, aby zbudować jeszcze większą rozpoznawalność marki Arkana i dotrzeć z informacją o produktach do jak najszerszego grona odbiorców. Dziś sięgamy po więcej, bo mamy znacznie więcej do zaoferowania!

Z Wojciechem Pyzikiem, prezesem marki ARKANA Cosmetics, rozmawiała Olga Koperkiewicz, redaktor naczelna BEAUTY FORUM.

 

Wojciech Pyzik | Założyciel i prezes ARKANA Cosmetics. Zarządza firmą
od początku jej działalności, wprowadzając polską markę na kolejne światowe rynki – Arkana obecna jest już w 30 krajach. Stawia na wysoką jakość, efektywność w biznesie oraz wartości. Wizjoner, który śmiało wciela w życie kolejne projekty. Prelegent oraz autor artykułów. Jego celem jest prowadzić biznes odpowiedzialny społecznie.