Koszyk
Fit Body by Monduniq

Fit Body by Monduniq

| Autor: Dawid Cukierski

Modelowanie, kształtowanie oraz przebudowa sylwetki, jak również budowanie mięśni w oparciu o innowacyjne technologie i nowoczesną aparaturę zabiegową.
Podczas wykładu prowadzący dokona przeglądu technologii służących kształtowaniu sylwetki dostępnych na rynku – przedstawi ich zalety oraz wskaże przypadki i sytuacje, w których otrzymamy najbardziej spektakularne efekty zabiegowe. Prowadzący przedstawi najlepsze naszym zdaniem rozwiązania naukowe pomagające nam w kształtowaniu i dbaniu o piękne ciała naszych Klientów.

Praktyczne zastosowanie fali elektromagnetycznej dropping cooling, masażu próżniowego oraz radiofrekwencji mikroigłowej.
Podczas praktycznych warsztatów zabiegowych zobaczysz pokaz rozbudowanych procedur stosowanych w przypadku procedur łączonych. Prowadzący zaprezentuje, jak najlepiej połączyć nowoczesne technologie i preparaty termogeniczne w celu uzyskania maksymalnych efektów i rezultatów zabiegowych. Zobacz przyśpieszony pokaz elementów i etapów procedur dostosowanych do różnych przypadków i typów problemów napotykanych przy zabiegach modelujących i kształtujących sylwetkę.

Dla uczestników wydarzenia online została przygotowana specjalna oferta promocyjna oraz konkurs z voucherami na aparaturę wykorzystywaną do zabiegów na ciało oraz zestawami kosmetyków M’onduniq.

Obejrzyj nagranie z wieczoru FIT BODY by Monduniq, które poprowadził Dawid Cukierski.

Dawid Cukierski

Generalny szkoleniowiec marki M’onduniq. Współpracuje z lekarzami medycyny estetycznej, klinikami medycyny estetycznej, kosmetologami i specjalistami w branży dermoestetycznej. Absolwent Akademii ‘Zielone Terapie’ (obecnie w trakcie wydania książki ‘Zioła w terapii chorób XXI wieku). Autor wielu publikacji naukowych. Ukończył studia wyższe stopnia MBA i MSPC na uczelni Clark University Boston USA, podyplomowe studia z komunikacji marketingowej na Społecznej Akademii Nauk i magisterskie studia pedagogiczne i psychologiczne na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej. W latach poprzednich dyrektor sprzedaży i marketingu Polska Presse. Współtwórca projektu „Ochrona danych osobowych ABI w praktyce”.