Koszyk
Multisensoryczność - marketing przez stymulację zmysłów?

Multisensoryczność – marketing przez stymulację zmysłów?

| Autor: Agnieszka Majewska-Kunat

O tym, że na nasze decyzje zakupowe wpływa wiele czynników na pewno już wiesz. Okazuje się, że nie tylko werbalne formy marketingu mają silny wpływ na zachowania konsumenckie – jako istoty obdarzone zmysłami, odbieramy komunikaty płynące z otoczenia przez wzrok, słuch, ale także przez dotyk czy węch. I tak na przykład doskonale zapamiętujemy zapachy, które wzbudzają w nas dobre i złe skojarzenia, a co za tym idzie determinują nasz odbiór, zachowania, nastrój i decyzje. W jaki sposób wykorzystują zasady marektingu sensorycznego znane i cenione marki, oraz jak możesz przełożyć te doświadczenia na działania marketingowe w gabinecie opowiedziała Agnieszka Majewska-Kunat.

Agnieszka Majewska-Kunat

Ekspertka PR, trenerka biznesu, kulturoznawczyni, zajmuje się budowaniem strategii marketingowych dla firm z branży beauty.