Koszyk
social media

Reklama mentalna. Nowe spojrzenie na social media i sprzedaż w branży beauty

| Autor: Agnieszka Jakubczyk, Marta Jarosz

Obejrzyj nagranie z wykładu i dowiedz się:

  • jak zaprzyjaźnić się z social media? Czym jest spójność w budowaniu marki?
  • czy iść w nowe trendy?
  • jak branża beauty kreuje social media?
  • jak sprzedaż w branży beauty dopasować do swoich uwarunkowań?

Agnieszka Jakubczyk

założycielka Social Animal Marketing, współzałożycielka Beauty Serwis, współzałożycielka Akademii Kreatywnych Liderów. Od 18 lat zajmuje się reklamą. Współpracowała z kilkudziesięcioma markami z branży beauty – stało się to jej pasją! Robi to, co kocha, czyli buduje strategie marketingowe i pomaga w każdym aspekcie rozwijać Wasze marki. Obecnie rozwija Beauty Serwis – dom mediowy obsługujący reklamę, social media, strategie reklamowe. Szkoli z reklamy i rozwija biznesy oraz marki osobiste, nie tylko beauty. Prekursorka REKLAMY MENTALNEJ na świecie! Wprowadza niepowtarzalny schemat szkoleń z social media i reklamy. Strateg marketingowy. Projektowała reklamy radiowe, outdoorowe, digitalowe, aby teraz w sieci czuć się jak ryba w wodzie! Współpracowała z największymi domami mediowymi na świecie i projektowała reklamy dla największych korporacyjnych graczy. Nauczyło ją to, że nie wielkość firm ma znaczenie, lecz podejście do drugiego człowieka i gra fair. Jest absolwentką UW na kierunku Marketing Międzynarodowy.

Marta Jarosz

współzałożycielka Beauty Serwis. Szkoleniowiec, kosmetolog. Od 2006 roku związana z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi, a ostatnie lata – z branżą beauty. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora HR pozwalające z sukcesami budować efektywne zespoły. W swoim portfolio ma liczne projekty z zakresu rozwoju umiejętności przywódczych, rozwoju kompetencji pracowniczych, budowania zaangażowania oraz tworzenia i wdrażania strategii biznesowych. Swoje kompetencje opiera na wieloletnim doświadczeniu oraz nieustannie poszerzanej wiedzy.
Ukończyła Akademię WSB na kierunku Trener Biznesu oraz Akademię Lidera prowadzoną przez ICAN Institute & Harvard Business Review, swoje umiejętności budowania strategii 2w1: To-Be oraz As-Is poznała w cyklu szkoleń prowadzonych przez House of Skills.
Na co dzień pracuje również przy fotelu kosmetologicznym, tworząc przestrzeń holistycznej kosmetologii, dzięki czemu swoją branżę zna od podszewki. Jest absolwentką kosmetologii na Uczelni Medycznej im. Marii Skłodowskiej Curie oraz studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie.