Koszyk

Czy polska branża beauty jest naprawdę innowacyjna? Sprawdź to z Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego!

Czy polska branża kosmetyczna jest innowacyjna?
Jak firmy rozumieją dziś innowacyjność? Czy nowe produkty, usługi i modele biznesowe to już standard, czy wciąż aspiracja?
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego rozpoczyna pierwsze ogólnobranżowe badanie innowacyjności sektora kosmetycznego w Polsce. Celem jest poznanie realnego potencjału firm – ich działań, barier i motywacji we wdrażaniu innowacji.
 
Zajmuje ok. 15 minut. Termin: do końca lipca 2025 r.
 
Polski  Związek Przemysłu Kosmetycznego zaprasza wszystkie firmy – duże i małe, producentów i firmy okołobranżowe. Każda ankieta się liczy! Pomóż nam wspólnie stworzyć pierwszy raport o innowacyjności polskiego sektora beauty.
„Efekt tej inicjatywy jest w rękach firm. Liczymy na Was” – Justyna Żerańska, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego