Koszyk
Na zdjęciu kobieta korzysta z laptopa
Źródło: Isitockphoto-scyther5

Bez księgowości nie ma biznesu

| Autor: Anna Podsiadło

Z tego artykułu dowiesz się:

  • co należy uwzględnić w przygotowaniu cennika salonu,
  • o ukrytych kosztach prowadzenia działalności,
  • dlaczego liczba klientów nie przekłada się na zyski salonu.

Branża beauty przyciąga osoby z ogromnym talentem i pasją do upiększania innych. Wiele stylistek paznokci, kosmetyczek czy fryzjerów marzy o własnym salonie, wyobrażając sobie pełne kalendarze i zadowolone klientki. Jednak rzeczywistość prowadzenia biznesu często odbiega od tych wizji.

Wielu przedsiębiorców zmaga się z pytaniem: „Dlaczego pracuję na pełnych obrotach, ale na koncie brakuje pieniędzy?”. Odpowiedź często

Pozostało 88% tekstu do przeczytania

This post is only available to members.

Anna Podsiadło

Jestem założycielką biura rachunkowego Księgowość dla Branży Beauty, wspierającego salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne i spa w prowadzeniu księgowości. Ukończyłam Analitykę Gospodarczą na UE w Krakowie oraz Finanse na UW. Mam dziewięć lat doświadczenia w podatkach i księgowości, a ponadto jestem menedżerem, zajmuję się automatyzacją procesów księgowych w warszawskiej korporacji.