Koszyk

Obsługa klienta – najczęściej popełniane błędy z praktyki (panel dyskusyjny)

| Autor: Marta Fiłoń

Obejrzyj nagranie z wykładu i dowiedz się:

  • jakie niepozorne błędy w obsłudze klienta rujnują dobre wrażenie o Twoim salonie beauty,
  • jakie 3 elementy w obsłudze klienta wywołują efekt wow,
  • co do obsługi klienta wprowadziły już inne salony i kliniki beauty, więc Twój klient też będzie tego oczekiwał od Ciebie.

Video Premium jest dostępne tylko dla posiadaczy subskrypcji SILVER lub GOLD (już od 12,90 zł m-c) Dowiedz się więcej!

Marta Fiłoń

Trener biznesu beauty, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w efektywnych technikach marketingowych sprzedaży i dla klinik beauty. Autorka książek i kursów online na temat promowania zabiegów i kosmetyków: „Beauty Ekspert”, „Kalendarz Marketingu Beauty”, „Mistrz Recepcji”. Prowadzi Akademię Managera Beauty. Z wykształcenia finansistka po Szkole Głównej Handlowej. Łączy twardą wiedzę o prowadzeniu biznesu z psychologią dzięki studiom na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Szkoleniowiec po Szkole Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek Klubu Trenerów Biznesu.

www.martafilon.pl