Koszyk

Współpraca i partnerstwo

Z PASJI DO ZDROWYCH STÓP – 15 lat temu zrodził się pomysł na własną markę i biznes. Z naciskiem na najwyższą jakość usług i produktów Ewa i Marcin Bieleccy rozwijają się i odnoszą sukcesy w sektorze specjalistycznej pielęgnacji stóp, oferując i kreując wciąż nowe kompleksowe rozwiązania dla branży podologicznej. O koncepcji autorskich gabinetów, rozwoju firmy, jej sukcesach oraz planach na przyszłość rozmawiamy z tą pełną entuzjazmu parą profesjonalistów, której marka dba m.in. o stopy zawodników Legii Warszawa.

Od czego zaczęła się Państwa podróż po świecie specjalistycznej pielęgnacji stóp? Jak fascynacja zdrowiem i kondycją stóp przerodziła się w biznes i prężnie rozwijającą się, rozpoznawalną i cenioną, odnoszącą sukcesy markę?
Wszystko zaczęło się 15 lat temu, kiedy w Warszawie otworzyliśmy pierwszy gabinet specjalistycznej pielęgnacji stóp. Z początku wzorce czerpaliśmy głównie z rynku niemieckiego. Z biegiem czasu i naszych doświadczeń na stopy zaczęliśmy patrzeć nie tylko przez pryzmat potrzeb diabetyka (jak w Niemczech), a skupiliśmy się na szeroko pojętej podologii zabiegowej. Dziś wychodzimy z założenia, że nie ma jednego wzorca, jednego słusznego podejścia i jednej dobrej metody określającej „skutecznego podologa”. To podejście nakazuje nam codziennie eksplorować, badać i wprowadzać nowości zarówno w metodologii terapeutycznej w naszych gabinetach Satin, jak i w ofercie firmy handlowej Kerpro.

Gabinety podologiczne Satin to odzwierciedlenie Waszego profesjonalnego podejścia do klienta i szeroko pojętej problematyki pielęgnacji i dbałości o zdrowe stopy. Czym wyróżnia się Państwa oferta?
Wszystkie te lata pokazały nam, że ciągły rozwój, konsekwentna praca i świadome budowanie marki stanowią bardzo silny fundament nawet w tak trudnych jak dzisiejsze czasach. W gabinetach pomimo początkowych trudności skupiliśmy się wyłącznie na zabiegach podologicznych. Grubą kreską odcięliśmy się od zabiegów estetycznych, co z początku było bardzo ryzykowne i ograniczyło naszą ofertę. Jednak ostatecznie stało się wyróżnikiem na tle konkurencji. Gabinety Satin specjalizują się w tak zwanej podologii zabiegowej. Naszym założeniem jest przeprowadzanie efektywnych terapii w możliwie jak najkrótszym czasie. Do każdego przypadku podchodzimy holistycznie, dlatego na stałe współpracujemy z innymi specjalistami i ośrodkami – wszystko po to, by zapewnić naprawdę kompleksową opiekę.


Profesjonalizm i kompleksowa oferta przełożyły się na wiele sukcesów i ciekawych projektów. Takim bez wątpienia jest nawiązanie współpracy z Legią Warszawa. Opieka nad stopami zawodników czołowej polskiej drużyny to spore wyzwanie… Jak doszło do tej współpracy i jak oceniacie jej dotychczasowy przebieg?
Współpraca z Legią to nie przypadek. To lata konsekwentnej strategii budowania wizerunku marki Satin jako specjalistycznych gabinetów podologicznych. Nasza droga do opieki nad piłkarskim mistrzem Polski przechodziła przez opiekę nad zawodnikami wielu dyscyplin sportowych (biegaczami, tenisistami, koszykarzami, siatkarzami, rugbystami czy zawodnikami futbolu amerykańskiego).
Do tego przez wiele lat współpracowaliśmy z największymi firmami sportowymi, pojawiając się nawet na najmniejszych eventach
i torując sobie tym samym drogę do opieki nad czołowymi sportowcami w Polsce.
To, co nas bardzo cieszy, to chęć przedłużenia kontraktu przez zarząd Legii Warszawa. Świadczy to o tym, że podologia staje się stałym elementem dbania o zdrowie profesjonalnych zawodników.


Oprócz gabinetów podologicznych Satin prowadzicie Państwo również firmę handlową Kerpro. Jak doszło do jej powstania?

Nieodłącznym elementem pracy każdego specjalisty jest najlepsze wyposażenie oraz najwyższej jakości produkty do pracy. Prowadząc gabinety, zauważyliśmy ogromną potrzebę stworzenia sklepu z zaopatrzeniem podologicznym. W ten sposób już ponad sześć lat temu powstało Kerpro, którego misją jest odpowiadanie na potrzeby stale rozwijającego się rynku podologicznego w Polsce.


Już przy pierwszym spotkaniu z marką Kerpro widoczna jest myśl przewodnia firmy, że Kerpro to coś więcej niż sklep podologiczny. Jak to hasło realizujecie w praktyce?
Pojęcie zakupów zamieniamy na współpracę i partnerstwo.
Rynek współpracy biznesowej charakteryzuje się przede wszystkim wzajemnym zaufaniem. Naszym celem jest szczere doradztwo biznesowe, które w dłuższej perspektywie współpracy tworzy model win-win dla każdej ze stron.
Wspólnie z profesjonalistą dobieramy dla niego produkty, które są mu naprawdę potrzebne, nie kierując się motywem szybkich i często niepotrzebnych zakupów. Oczywiste jest zapewnienie elementów stricte organizacyjnych i handlowych. Mówimy tu o konsekwentnym poszerzaniu oferty odpowiadającej na potrzeby rynku oraz o niby trywialnych rzeczach, jak choćby realizacja zamówień w 24 godziny, jakże istotna dla prosperujących biznesów.


Patrząc wstecz na początki Waszej działalności i obecną pozycję firmy, z czego jesteście Państwo szczególnie dumni?
Szczególnie dumni jesteśmy ze stworzenia dwóch współpracujących ze sobą zespołów znakomitych ludzi. Dobra atmosfera w pracy i wzajemny szacunek to synonim otwartej przestrzeni dla dobrych pomysłów i rozwiązań, dzięki którym stale się rozwijamy.
Bardzo cenimy sobie również codzienny kontakt zarówno z klientami w Kerpro, jak i pacjentami w gabinetach. Daje nam to masę satysfakcji i sprawia, że naprawdę lubimy to, co robimy. A to zdecydowanie największa wartość w pracy.


Jakie są Państwa najbliższe plany na przyszłość?
Rok 2021 będzie przełomowym rokiem w naszym technologicznym podejściu do klienta biznesowego w Kerpro. Rozpoczęliśmy już pracę nad innowacyjnymi rozwiązaniami, które istotnie wpłyną na jakość współpracy pomiędzy profesjonalistami a Kerpro. Nie możemy dziś zdradzać więcej szczegółów tych rozwiązań, ale proszę uwierzyć nam, że jest na co czekać.

Z Ewą Bielecką i Marcinem Bieleckim rozmawiała Olga Koperkiewicz,
redaktor naczelna BEAUTY FORUM