Koszyk
Umawianie wizyty w recepcji

Maksymalizacja zysków salonie beauty

| Autor: Marta Fiłoń

Podczas szkolenia z Martą Fiłoń, uczestnicy:
– poznali konkretny schemat sprzedaży od pierwszego telefonu klientki po działania po wizycie;
– przełamali swoje negatywne przekonania co do proponowania droższych zabiegów;
– poznali konkretne komunikaty, które budują zaufanie klientek do specjalisty by one zdecydowały się na zaproponowane kuracje;
– dowiedzieli się jakie słowa, których często używasz – sabotują twoje działania;
– ułożyli konkrety plan działania, by cały salon działał według perfekcyjnej procedury; Obejrzyj nagranie ze szkolenia:

Marta Fiłoń

Trener biznesu beauty, wykładowca akademicki, z wykształcenia finansistka. Specjalizuje się w efektywnych technikach sprzedaży i marketingowych dla klinik beauty. Autorka kursów online na temat promowania zabiegów i kosmetyków oraz „Kalendarza Managera Salonu Beauty” i książki „Mistrz Recepcji”. Prowadzi Akademię Managera Beauty. www.martafilon.pl