Stylizacja paznokci to niezwykle kreatywne zajęcie, które prócz dochodu przynosi czystą radość. Jak jednak odnaleźć się na rynku, na którym jak grzyby po deszczu wyrastają nowe salony i punkty usługowe? Jak zwabić klientki i je zatrzymać? O to zapytaliśmy osoby, które wiedzą, jak to zrobić.
Magdalena Majkrzak
IBD Poland
Na sukces salonu stylizacji paznokci składa się mnóstwo czynników. Należy zacząć przede wszystkim od wykwalifikowanej kadry. Poszerzanie wiedzy na temat stylizacji paznokci, rozwój umiejętności w tym kierunku, bogata oferta oraz bycie na bieżąco z panującymi trendami jest kluczem do wyjścia naprzeciw coraz większym wymaganiom klientów. Szkolenia jednak to nie wszystko. W dobie internetu należy pamiętać, że klienci coraz częściej „kupują oczami”. Należy zatem odpowiednio zadbać o marketing salonu zarówno lokalny (ulotki, banery), jak i „wirtualny”, będąc aktywnym w mediach społecznościowych.
Dastin Burczyk
INDIGO NAILS Na sukces salonu stylizacji ma wpływ wiele czynników. Przede wszystkim determinacja i dążenie do określonego celu. Stylista paznokci, który otwiera swój salon, pragnie rozwijać bazę klientów i świadczyć usługi na jak najwyższym poziomie. Do tego celu wymagane jest zbudowanie świadomości marki i przeszkolenie się pod okiem najwybitniejszych instruktorów stylizacji paznokci. Dobra organizacja pracy zdecydowanie ułatwi osiągnięcie celu. Profesjonalne podejście sprawi, że klient opuści salon zadowolony i z pewnością wróci na kolejną wizytę.
Paulina Nosal
NaiLac Na sukces salonu stylizacji paznokci składa się wiele czynników, ale najważniejsze z nich to zapewnienie klientowi poczucia bezpieczeństwa i komfortu. Stałe podążanie za modą, w tak prężnie rozwijającej się branży, przybliża nas o kolejny krok do sukcesu. Wyznaczone standardy i własny styl to elementy, które wyróżnią nasz salon na tle stale rosnącej konkurencji i wymagającego rynku. Profesjonalizm – to słowo klucz naszego sukcesu.
Ewelina Keck
Sunflower Nail Professional Co decyduje o sukcesie salonu stylizacji paznokci? Bez wątpienia jest to ciągły rozwój i kształcenie się w tym zawodzie – dzięki temu zyskujemy stałego klienta, który poczuje się bezpiecznie i nam zaufa. Kolejny element, który jest obowiązkowy, to bycie na bieżąco z trendami w social mediach. Bywalcy salonu powinni wiedzieć, że mają do czynienia z profesjonalistą. Przyda się także umiejętność obserwacji potrzeb klienta, co zapewni nam sukces.
Kamila Grochowska
SPN Nails Professional Sukces w salonie stylizacji paznokci to dużo stałych, zadowolonych klientek, promujących go wśród otoczenia, oraz najlepsze opinie o salonie zdobywane przez lata pracy. Aby osiągnąć wymarzony sukces, należy zainwestować w wiedzę personelu, szkolenia, wizerunek pracowników oraz w najwyższej jakości produkty. Praca na jednej marce, regularne szkolenia, dobra znajomość produktów oraz ich składów zagwarantuje najwyższą jakość bez niechcianych niespodzianek. Sterylność miejsca pracy, wizerunek personelu oraz wysoka kultura osobista to elementy, które zauważa klient po przekroczeniu progu salonu. Dbałość o klienta i swój rozwój – to gwarancja sukcesu salonu.