Koszyk

Jak „czytać” mowę ciała klientów w salonie kosmetycznym?

| Autor: Paulina Pastuszak

Z tego artykułu dowiesz się :

  • dlaczego mowa ciała jest ważna,
  • jak dostrzec przykłady niezgodności komunikatów klientki i jej mowy ciała,
  • jak „czytać” niewerbalne komunikaty klientek.

Konkurencja w branży beauty jest większa niż kiedykolwiek. Salony kosmetyczne wyrastają jak grzyby po deszczu, a klientki mają w czym wybierać… Oj, mają! W takich warunkach czasami wystarczy jeden drobny błąd, by stracić lojalnego klienta – i nie łudźmy się, że raz stracony klient w przyszłości może wróci, by dać nam drugą szansę. Nie da się ukryć, że jakość obsługi klienta decyduje o być albo nie być Twojego biznesu.

Powiedzmy sobie szczerze: nie chodzi tu tylko o perfekcyjnie pomalowane paznokcie czy idealnie wykonany zabieg – bo to standard. Chodzi o doświadczenie klienta : począwszy od wypowiedzianego życzliwym tonem „dzień dobry” przy wejściu, aż po subtelne „mam nadzieję, że jest Pani zadowolona” przy wyjściu. W czasach, gdy jedna zła recenzja w Googlach może pogrzebać Twoją reputację, dbałość o zadowolenie

Pozostało 86% tekstu do przeczytania

This post is only available to members.

Paulina Pastuszak

Zwyciężczyni w konkursie BIZNESWOMAN ROKU za „Biznes roku – przychód do 10 milionów złotych\\\". Edukatorka szkoląca na 5 kontynentach. Konsultantka Ministerstwa Rozwoju, biegła sądowa z zakresu stylizacji paznokci. Doktorantka GUMED, wykładowczyni oraz współprowadząca program „Kosmetyczne rewolucje\\\" w TVN Style. Właścicielka Akademii Online.