Koszyk

Budowanie długotrwałej relacji z klientem

| Autor: Żaneta Stanisławska

Budowanie długotrwałej relacji z klientem okiem eksperta – zagrożenia i pułapki, skuteczne strategie. Pozyskanie nowego klienta jest dużo droższe od utrzymania już pozyskanego. Dlatego przyjrzymy się strategii budowania długotrwałej relacji z klientem. Jaki jest model tzw. ścieżki klienta? Jak projektować punkty styku, aby nasz klient miał zawsze wrażenie przyjacielskiego kontaktu? Praktyczne porady, wskazanie najczęstszych błędów, dyskusja i wypracowanie narzędzi budowania relacji, które uczestnicy będą mogli zastosować  w swoich planach.

 

Żaneta Stanisławska

Wykładowca akademicki, trenerka z zakresu microblading, makijażu permamentnego i mikropigmentacji medycznej. Ma na koncie założenie trzech firm – Broadway Beauty, NaNo Medic i I am Beauty. Ponad 10 lat doświadczenia w branży beauty & SPA. członek SPCP USA , redaktor naczelna i twórca magazynu o makijażu permanentnym i mikropigmentacji medycznej FOREVER.