„Marka to jest to co mówią o Tobie, jak wychodzisz z pokoju” powiedział kiedyś Jeff Bezos, założyciel Amazona. Analogicznie, można by powiedzieć, że marka gabinetu to jest to, co mówią o Tobie klienci po wizycie w Twoim gabinecie. Te pierwsze skojarzenia w dużym stopniu oddają to, jak silną markę udało Ci się zbudować. Na wizerunek marki składa się cała masa elementów, na którą codziennie pracujesz – Ty i Twój zespół. Chcesz mieć markę, którą kochają klienci? Zaangażuj pracowników w serwowanie klientom niezapomnianych doświadczeń!
Obejrzyj nagranie ze szkolenia online, które poprowadziła Joanna Mączka.

Źródło: Photogenica_Y-Boychenko
Budowanie marki gabinetu beauty
| Autor: Joanna MączkaMoże Cię zainteresować
Treści wybrane specjalnie z myślą o Tobie
Podcasty
Beauty & Spa