Koszyk

Czego nie robić w social mediach?

| Autor: Marta Fiłoń

Dlaczego niektóre posty mają wiele „lajków”, a inne pozostają niezauważone? Ile i kiedy publikować posty, by zdobyć klientów na zabiegi. Co niechcący robisz źle a przez to klientki idą do konkurencji. Jakie ustawienia reklamy (promowania postu) sprawiają, że jedynie tracisz pieniądze bez zdobycia nawet jednego klienta. Wraz z 5 błędami otrzymasz 5 ważnych wskazówek, które zastosowane dadzą Ci rezultaty wręcz od razu. Obejrzyj nagranie z wykładu podczas Targów i Kongresu BEAUTY FORUM ONLINE 2020.

Marta Fiłoń

Marta Fiłoń

Trener biznesu beauty, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w efektywnych technikach sprzedaży i marketingowych dla klinik beauty. Autorka kursów online na temat promowania zabiegów i kosmetyków oraz „Kalendarza Managera Salonu Beauty”, książki „Mistrz Recepcji”. Prowadzi Akademię Managera Beauty. Z wykształcenia finansistka po Szkole Głównej Handlowej.