Koszyk

Empatyczna komunikacja

| Autor: Ewa Grzegorczuk

O empatii w zawodzie kosmetologa należy pamiętać w każdym aspekcie wykonywanej przez nas pracy – to właśnie ta cecha jest priorytetowa dla „czytania:” i rozumienia potrzeb klientów. Empatyczna komunikacja (NVC) stanowi nieodzowny element konstruktywnego dialogu – zarówno na linii usługodawca-klient, jak i szef-personel. O tym, jak wprowadzić i stosować w praktyce uniwersalne zasady NVC i jaki wpływ ma ten charakter wypowiedzi, rozmów i sposobu słuchania na relacje w zespole, z klientami oraz na… sprzedaż opowiedziała Ewa Grzegorczuk. Zapraszamy do oglądania!

Ewa Grzegorczuk

Mgr kosmetologii, właścicielka sieci  Gabinetów Kosmetycznych COSMEO w Łomży i Zambrowie oraz  placówki szkoleniowej Ewa Grzegorczuk beauty&skin coach. W branży beauty od 16 lat.