Koszyk

Jak budować relacje z różnymi typami klientów

| Autor: Justyna Sękowska

Zdobądź szczegółową wiedze na temat komunikacji interpersonalnej z klientami. Justyna Sękowska przekaże Ci niezbędne wskazówki, dzięki którym będziesz w stanie budować głębokie i długotrwałe relację oraz umiejętnie i szybko rozpoznawać osobowości swoich klientek. Dowiedz się w jaki sposób rozmawiać, co mówić a czego unikać w kontakcie z klientem. Nabierz umiejętność odczytywania krótkich komunikatów, dzięki którym będą w stanie przeprowadzić idealną konsultację w gabinecie. Mów w taki sposób w jaki klient lubi, co sprawi że wróci i zwiąże się z salonem na dłużej. Szkolenie pomoże też zrozumieć, dlaczego z jednym klientem komunikujemy się lepiej z drugim trochę gorzej, co na to wpływa i jak temu zapobiec. Uzupełnij TEST OSOBOWOŚCI i poznaj interpretację wyniku podczas szkolenia! Szkolenie online odbyło się w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge. Obejrzyj nagranie ze szkolenia z Justyną Sękowską:

Justyna Sękowska

Trener Sprzedaży z 13-letnim doświadczeniem w branży Beauty. Udział w licznych kursach i w zajęciach szkół trenerskich poparte zostały wieloma certyfikatami. Technik sprzedaży uczyła się od najlepszych, pracując zarówno dla małych butikowych salonów, jak i wielkich światowych korporacji. Osiągała przy tym znakomite wyniki. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło jej opracować własne, autorskie szkolenie sprzedażowe, przeznaczone dla kosmetologów. Ogrom pasji i serca, które wkłada w pracę, przynosi długotrwałe efekty, zwiększając nie tylko obroty, ale przede wszystkim jakość świadczonych usług. Przekłada się to na wspaniałe relacje – od lat utrzymuje bliski kontakt z większością swoich klientek.