Zdobądź szczegółową wiedze na temat komunikacji interpersonalnej z klientami. Justyna Sękowska przekaże Ci niezbędne wskazówki, dzięki którym będziesz w stanie budować głębokie i długotrwałe relację oraz umiejętnie i szybko rozpoznawać osobowości swoich klientek. Dowiedz się w jaki sposób rozmawiać, co mówić a czego unikać w kontakcie z klientem. Nabierz umiejętność odczytywania krótkich komunikatów, dzięki którym będą w stanie przeprowadzić idealną konsultację w gabinecie. Mów w taki sposób w jaki klient lubi, co sprawi że wróci i zwiąże się z salonem na dłużej. Szkolenie pomoże też zrozumieć, dlaczego z jednym klientem komunikujemy się lepiej z drugim trochę gorzej, co na to wpływa i jak temu zapobiec. Uzupełnij TEST OSOBOWOŚCI i poznaj interpretację wyniku podczas szkolenia! Szkolenie online odbyło się w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge. Obejrzyj nagranie ze szkolenia z Justyną Sękowską:
Jak budować relacje z różnymi typami klientów
| Autor: Justyna SękowskaMoże Cię zainteresować
Treści wybrane specjalnie z myślą o Tobie