Koszyk

Jak zbudować autorytet wśród pracowników i klientów?

| Autor: Sylwia Polus-Pompa

Obejrzyj nagranie ze szkolenia i dowiedz się:

  • jak powstaje autorytet,
  • jakie techniki komunikacji są kluczowe dla budowania autorytetu wśród pracowników i klientów,
  • jak poprzez autentyczność i postawę stać się liderem, który inspiruje innych,
  • jakie błędy unikać, by nie stracić autorytetu zarówno w oczach pracowników, jak i klientów,
  • jak wykorzystywać feedback, aby rozwijać swój autorytet i budować pozytywną kulturę w organizacji,
  • jak budować autorytet w sytuacjach kryzysowych, gdy twoje decyzje są kluczowe.

     

    Sylwia Polus - Pompa

    Akredytowany Trener Biznesu Brian Tracy International (BTI), Certyfikowany Coach ICF, Certyfikowany Trener FRIS® - narzędzia diagnozującego Style Myślenia i Działania. Pasjonatka pracy z ludźmi i rozwoju osobistego. FRIS-owa Wizjonerka i Entuzjastka w działaniu, zawsze gotowa do podjęcia inicjatywy. Od prawie dziewięciu lat właściciel firmy Artifex Usługi dla biznesu specjalizującej się w szkoleniach rozwojowych i zawodowych oraz coachingu. www.artifex4u.com