Koszyk

Pierwsze wrażenie

| Autor: Paulina Pastuszak

Pierwsze wrażenie robimy tylko raz! Niezależnie od tego, czy Twój pierwszy kontakt z klientem odbywa się poprzez rozmowę telefoniczną, chat w sieci czy spotkanie w recepcji salonu musisz być perfekcyjnie przygotowana. Jak powinna wyglądać komunikacja w każdym z tych przypadków? Które zasady są uniwersalne, a które przypisane do konkretnego kanału przekazywania informacji? Jak zadbać o to, by pierwsze wrażenie było nie tylko wstępem do udanej relacji, ale też odzwierciedlało Twoje kompetencje? Paulina Pastuszak podczas szkolenia online w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge udzieliła praktycznych wskazówek, obejmujące zasady komunikacyjnego savoir-vivre i podpowiedziała jak „wyjść cało”  także z mniej standardowych sytuacji, które zdarzają się w kontakcie z klientami.

Paulina Pastuszak

Zwyciężczyni w konkursie BIZNESWOMAN ROKU w kategorii „Biznes roku – przychód do 10 milionów złotych”. Edukatorka szkoląca z zakresu stylizacji paznokci na 5 kontynentach. Współprowadząca program „Kosmetyczne rewolucje” w TVN Style. Właścicielka Akademii Online oferującej ponad 55 szkoleń z zakresu Nail Design, prawa, BHPi i zarządzania w branży Beauty. Autorka bestsellerowych Leksykonów Stylizacji Paznokci „Wyssane z palca®”; host serii podcastów o tym samym tytule, dwukrotna zwyciężczyni Online Courses Awards za największą liczbę sprzedanych szkoleń online. Autorka ponad 400 artykułów w prasie branżowej na całym świecie.