Koszyk

TikTok w branży beauty – poznaj jego potencjał!

| Autor: Aleksandra Habiera, Kinga Sobkowiak

Dowiesz się, jakie nowe możliwości dają działania na TikToku. W trakcie webinaru Kinga Sobkowiak i Aleksandra Habiera z inmarketing digital agency zdradziły, dlaczego TikTok stworzony jest właśnie dla branży beauty! W trakcie webinaru dowiedzieliśmy się m.in. jak zbudować zaangażowaną społeczność i wykreować nowoczesny wizerunek marki. Odkryły przed Wami także potencjał prowadzenia kampanii reklamowych na tej platformie.

Aleksandra Habiera

Paid Social Specialist oraz Product Owner TikTok Ads w inmarketing digital agency. Specjalizuje się w działaniach w systemach Meta i TikTok Ads, ale chętnie zajmuje się również innymi platformami reklamowymi. Podczas planowania każdej kampanii skupia się na odpowiednim połączeniu technicznych i estetycznych aspektów reklam, co bardzo dobrze sprawdza się w kampaniach płatnych dla branży beauty. Absolwentka Komunikacji w Biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Kinga Sobkowiak

Social Media Specialist w inmarketing digital agency. Zajmuje się prowadzeniem Social Mediów, tworzeniem koncepcji kreatywnych i strategii komunikacji. W swojej pracy skupia się na tym, aby budować wizerunek marek w mediach społecznościowych oraz tworzyć zaangażowane społeczności. Najczęściej obraca się wokół kanałów takich jak: TikTok, Instagram, Facebook, Pinterest.