Podczas szkolenia prelegentka opowiedziała czym tak naprawdę jest oferta zabiegowa i dlaczego aż tak dużo powinniśmy jej poświęcić uwagi. Że to nie jest tylko lista zabiegów a menu zabiegowe (zabiegi, terapie, warsztaty) stanowiące powód, dla którego klient będzie chciał do tego miejsca wrócić. Jest to tak naprawdę konstrukcja całej inwestycji, która z jednej strony powinna odzwierciedlać to, co wyróżnia obiekt na rynku, a z drugiej determinować wszystkie inne rozwiązania. Prowadząca podpowiedziała jak tworzyć ofertę zabiegową będącą jednocześnie folderem promocyjnym firmy. Uczestnicy poznali tajniki budowania zyskowności oferty, dowiedzieli się także jakie aspekty wziąć pod uwagę aby cena jednostkowa za zabieg była atrakcyjna dla klienta jak również zyskowna dla firmy. Wykładowca: Beata Adamczyk (Beauty Coach, Trener Biznesu)
Zyskowna oferta zabiegowa
| Autor: Beata AdamczykMoże Cię zainteresować
Treści wybrane specjalnie z myślą o Tobie