Koszyk

Branża beauty a nowe technologie

| Autor: Agnieszka Majewska-Kunat

Z tego artykułu dowiesz się:

  • dlaczego warto śledzić informacje dotyczące nowych technologii,
  • na jakie technologie warto zwrócić uwagę,
  • jak je wykorzystać w branży beauty.

Nowoczesne technologie z impetem wkraczają w naszą codzienność. Ich przyszłe zastosowaniem, tak w życiu prywatnym, jak i na gruncie zawodowym, wnikliwie analizują największe firmy na świecie.  Coraz częściej słyszymy hasła typu: Internet rzeczy, sztuczna inteligencja, czy rozszerzona rzeczywistość. I z pewnością zjawiska te nie są już odległą „pieśnią przyszłości” ale możliwą perspektywą rozwoju.

Jakiś czas temu Mark Zuckerberg, twórca Facebooka zapowiedział, że nadchodzi przełomowy moment w dziejach Internetu. Ogłosił, że jego zespół pracuje nad stworzeniem nowego sposobu doświadczania – Metaverse, mówił dużo o wrażeniach 3D, rozszerzonej rzeczywistości i świecie wirtualnym. Chwilę po tym kolejny gigant technologiczny – Microsoft przedstawił swoją wizję rozwoju i nową wersję Microsoft Teams, przeznaczoną do pracy zdalnej w wirtualnym środowisku. Zatem widzimy, że Big Techy pracują intensywnie nad stworzeniem nowych światów wirtualnych, być może każdy z nich stworzy własny metaverse, który zastąpi znany nam Internet. Dziś więc słów kilka o technologiach, które warto obserwować, ponieważ w momencie kiedy ich zastosowanie stanie się powszechne z pewnością zmieni sposób komunikacji z klientami, także w branży Beauty. 

AI – HOT TOPIC

Coraz więcej firm zaczyna dostrzegać możliwości budowania przewagi konkurencyjnej,

Pozostało 79% tekstu do przeczytania

This post is only available to members.

Agnieszka Majewska-Kunat

Ekspertka PR, trenerka biznesu, kulturoznawczyni, zajmuje się budowaniem strategii marketingowych dla firm z branży beauty.