Koszyk
Zdjęcie przestawia proces konsultacji kosmetycznej - kobieta z kobietą
Źródło: I_stock

Jak „czytać” mowę ciała klientów w salonie kosmetycznym?

| Autor: Paulina Pastuszak

Z tego artykułu dowiesz się: dlaczego mowa ciała jest ważna, jak dostrzec przykłady niezgodności komunikatów klientki i jej mowy ciała, jak „czytać” niewerbalne komunikaty klientek. Konkurencja w branży beauty jest większa niż kiedykolwiek. Salony kosmetyczne wyrastają jak grzyby po deszczu, a klientki mają w czym wybierać… Oj, mają! W takich warunkach czasami wystarczy jeden drobny

This post is only available to members.

Paulina Pastuszak

Zwyciężczyni w konkursie BIZNESWOMAN ROKU za Biznes roku - przychód do 10 milionów złotych. Edukatorka szkoląca w 24 krajach na 5 kontynentach,  Konsultantka Ministerstwa Rozwoju, biegła sądowa z zakresu stylizacji paznokci. Doktorantka GUMED, wykładowczyni oraz współprowadząca program Kosmetyczne rewolucje w TVN Style. Właścicielka Akademii Online która sprzedała ponad 80.000 szkoleń z zakresu Nail Design, biznesu i BHP. Autorka bestsellerowych Leksykonów Stylizacji Paznokci Wyssane z palca®; 2-krotna zwyciężczyni Online Courses Awards, podcasterka która znalazła się na 15 miejscu listy Spotify “TOP 200 podcastów w Polsce”.