Z tego artykułu dowiesz się :
- dlaczego mowa ciała jest ważna,
- jak dostrzec przykłady niezgodności komunikatów klientki i jej mowy ciała,
- jak „czytać” niewerbalne komunikaty klientek.
Konkurencja w branży beauty jest większa niż kiedykolwiek. Salony kosmetyczne wyrastają jak grzyby po deszczu, a klientki mają w czym wybierać… Oj, mają! W takich warunkach czasami wystarczy jeden drobny błąd, by stracić lojalnego klienta – i nie łudźmy się, że raz stracony klient w przyszłości może wróci, by dać nam drugą szansę. Nie da się ukryć, że jakość obsługi klienta decyduje o być albo nie być Twojego biznesu.
Powiedzmy sobie szczerze: nie chodzi tu tylko o perfekcyjnie pomalowane paznokcie czy idealnie wykonany zabieg – bo to standard. Chodzi o doświadczenie klienta : począwszy od wypowiedzianego życzliwym tonem „dzień dobry” przy wejściu, aż po subtelne „mam nadzieję, że jest Pani zadowolona” przy wyjściu. W czasach, gdy jedna zła recenzja w Googlach może pogrzebać Twoją reputację, dbałość o zadowolenie
Pozostało 86% tekstu do przeczytania