Koszyk

Jak zamienić followersa w klienta

| Autor: Marta Fiłoń

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jak skutecznie posługiwać się mediami społecznościowymi w promocji,
  • jakich metod możesz użyć, aby przyciągnąć uwagę obserwujących,
  • jakie zabiegi marketingowe mogą spotkać się z zainteresowaniem ze strony klientów.

Media społecznościowe jeszcze kilkanaście lat temu służyły głównie celom rozrywkowym, odbiorcy korzystali z nich, by oderwać się od codziennej rutyny w pracy. Jednak wraz z ich rozwojem i powstawaniem coraz większej liczby platform zauważono ich potencjał marketingowy. Mogą one być skutecznym narzędziem promocji salonu.

Rozumiem, jak ważne jest dla Ciebie zwiększanie liczby obserwujących na Instagramie, ale pamiętaj, że to nie przekłada się bezpośrednio na sukces biznesowy, jeśli równocześnie nie podejmujesz działań mających skierować tych ludzi do Twojego salonu na zabiegi. W świecie silnej konkurencji i natłoku postów na social mediach przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów wymaga bardziej wyszukanych strategii niż zwykła promocja.

Zamiast szukać jednego idealnego tekstu czy marketingowego triku, skup się na zrozumieniu psychologii podejmowania decyzji przez klientów. Zanim ktoś zdecyduje się na nowy zabieg, musi o nim wielokrotnie usłyszeć lub przeczytać. Zniżki działają przyciągająco, ale na końcowym etapie – gdy klient rozważa już zakup.

Co zatem zrobić, aby zachęcić odwiedzających Twój profil, by odwiedzili także Twój salon? Oto pięć pomysłów, jak przekształcić obserwujących z Instagrama w klientów:

  1. Systematyczne publikacje, które odpowiadają

Pozostało 74% tekstu do przeczytania

This post is only available to members.
Marta Fiłoń

Marta Fiłoń

Trener biznesu beauty, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w efektywnych technikach sprzedaży i marketingowych dla klinik beauty. Autorka kursów online na temat promowania zabiegów i kosmetyków oraz „Kalendarza Managera Salonu Beauty”, książki „Mistrz Recepcji”. Prowadzi Akademię Managera Beauty. Z wykształcenia finansistka po Szkole Głównej Handlowej.