Opis
Wykładowca: Marta Fiłoń
Termin: 19.08.2025, godz. 19:30 – 21:00
Certyfikat: Każdy uczestnik otrzymuje CERTYFIKAT w pliku PDF do samodzielnego wydruku.
Podczas webinaru dowiesz się:
- dlaczego klientki odchodzą i jak im zapobiegać – Poznasz najczęstsze przyczyny, przez które klientki rezygnują z wizyt w salonie oraz dowiesz się, jak skutecznie minimalizować te ryzyka już na etapie obsługi klienta,
- jak skutecznie reaktywować klientki, które odeszły – Odkryjesz sprawdzone strategie marketingowe, które motywują dawne klientki do powrotu,
- budowanie lojalności i relacji, które przyciągają na dłużej – Nauczysz się, jak tworzyć angażujące kampanie i komunikaty, które budują lojalność, zaufanie i sprawiają, że klientki wracają regularnie.
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu:
- możliwość czatu i konsultacji z prezenterem podczas szkolenia,
- bezpłatny certyfikat udziału (certyfikat w pliku PDF do samodzielnego wydruku wysyłany w wiadomości e-mail w ciągu 2 dni roboczych po zakończeniu szkolenia),
- 30-dniowy dostęp do nagrania ze szkolenia (dla użytkowników Silver/Gold – nieograniczony dostęp. Sprawdź subskrypcję),
- kod rabatowy w wysokości 20% na zakup biletu wstępu na targi BEAUTY FORUM & HAIR (13-14.09.2025).
Zakupiłaś/eś lub zapisałaś/łeś się szkolenie? Sprawdź swoją skrzynkę e-mail. Każdy od razu po zamówieniu powinien otrzymać DWIE wiadomości e-mail – jedną z potwierdzeniem rejestracji i linkiem do szkolenia, drugą z unikalnym hasłem. Sprawdź także folder SPAM. Jeśli którejś wiadomości e-mail brakuje – napisz do nas już teraz na [email protected]