Koszyk

Cosmoprof Asia 2023 powraca do rodzinnego Hongkongu

Hongkong, 15 listopada 2023 r. – Z przyjemnością informujemy, że targi Cosmoprof Asia 2023 powracają po trzyletniej przerwie do rodzimego Hongkongu. Wspólne przedsięwzięcie BolognaFiere i Informa Markets, z 26-letnią historią sukcesów, pozostaje wiodącym wydarzeniem kosmetycznym B2B w regionie Azji i Pacyfiku, i powita najbardziej innowacyjne produkty, usługi i technologie dostępne obecnie w branży kosmetycznej.

Ponad 2400 wystawców z 44 krajów i regionów, w tym 90% spoza Hongkongu, zaprezentuje swoje pionierskie produkty i usługi 60 000 odwiedzającym podczas czterech dni spotkań B2B, wydarzeń networkingowych i aktualizacji edukacyjnych.

Dwudniowe wydarzenie obejmuje targi Cosmopack Asia, które odbędą się w dniach 14-16 listopada w AsiaWorld-Expo (AWE) oraz Cosmoprof Asia w dniach 15-17 listopada w centrum kongresowo-wystawienniczym Hong Kong Convention & Exhibition Centre (HKCEC). Cosmopack Asia gromadzi światowych liderów łańcucha dostaw, obejmując sektory takie jak: składniki, maszyny i urządzenia, opakowania, produkcja kontraktowa i marki własne. Cosmoprof Asia prezentuje najnowsze, gotowe produkty na 118 900 m² powierzchni wystawowej, przeznaczonej dla handlu detalicznego i profesjonalnych kanałów dystrybucji. Wzbogacając międzynarodową atrakcyjność wystawy, w tym roku na targach pojawiło się 17 pawilonów grupowych i krajowych, reprezentujących kraje takie jak Australia, Chiny, Francja, Niemcy, Hongkong, Włochy, Japonia, Korea, Łotwa, Polska, Singapur, Hiszpania, Szwajcaria, Tajwan, Tajlandia, Turcja i USA.

„Cosmoprof Asia, jedno z wiodących wydarzeń międzynarodowej sieci Cosmoprof, korzysta z wysokiej rozpoznawalności w globalnej społeczności kosmetycznej, obejmującej ponad 500 000 operatorów ze 190 krajów i ponad 10 000 firm branżowych. Po 26 latach pozostaje kamieniem milowym dla gości zainteresowanych możliwościami biznesowymi w regionie Azji i Pacyfiku oraz poza nim. Zapewnia wyjątkową okazję do odkrywania innowacji we wszystkich sektorach przemysłu, od składników po gotowe produkty. Oferuje również doskonałe usługi optymalizujące czas spędzony na targach, ze skutecznymi narzędziami matchmakingowymi i terminową pomocą dedykowanych zespołów. Co więcej, targi Cosmoprof Asia to niepowtarzalna okazja do uzyskania kompleksowego wglądu w ewolucję branży dzięki współpracy z najbardziej prestiżowymi i uznanymi agencjami, stowarzyszeniami i mediami na świecie. Dzięki tym wszystkim zaletom jesteśmy gotowi rozpocząć nową erę dla Cosmoprof Asia, z naszym rodzimym miastem, Hongkongiem, powracającym jako nasze centrum referencyjne”, powiedział Gianpiero Calzolari, prezes BolognaFiere Group.

„Ze względu na wymagający i wczesny charakter azjatyckich konsumentów, nie jest tajemnicą, że rynek azjatycki jest obecnie najbardziej dynamiczny na świecie. Cosmoprof Asia i Cosmopack Asia to światowe targi goszczące liderów branży kosmetycznej, którzy prezentują swoje najnowocześniejsze produkty, usługi i technologie oraz doświadczają najbardziej przyszłościowych trendów w regionie Azji i Pacyfiku. Hongkong, znajdujący się w samym centrum tego ekscytującego regionu, po raz kolejny stał się najważniejszym miejscem spotkań branży i cieszymy się, że wszyscy tu wróciliśmy” – powiedział David Bondi, Senior Vice President – Asia w Informa Markets i Dyrektor Cosmoprof Asia Ltd.

Kluczowy nacisk na zrównoważony rozwój

Cosmoprof Asia i Cosmopack Asia 2023 koncentrują się na zrównoważonym rozwoju i jego wpływie na nawyki związane z urodą, podkreślając zaangażowanie wydarzenia w promowanie pozytywnych zmian w branży kosmetycznej. Uczestnicy mogą spotkać się z kluczowymi graczami dostarczającymi  rozwiązania tego typu, podczas gdy „Dzień Zrównoważonego Rozwoju” w ramach w CosmoTalks (RozmowyCosmo) przedstawia ekspertów w tej dziedzinie omawiających zrównoważone piękno w AsiaWorld-Expo (AWE) oraz zrównoważony rozwój i innowacje w HKCEC. Organizatorzy wydarzenia z dumą podkreślają, że program Better Stands zachęcił wystawców i wykonawców do wyeliminowania jednorazowych konstrukcji stoisk, zamiast tego promując stoiska wielokrotnego użytku.

Dedykowane inicjatywy dla międzynarodowych kupców

Dzięki dedykowanemu programowi dla kupujących, targi Cosmoporf Asia są gotowe na przyjęcie kadry kierowniczej wyższego szczebla i osób pełniących kluczowe role w zakresie zamówień i podejmowania decyzji z Chin, krajów Azji i Pacyfiku, Europy i USA. Każdy nominowany kupujący jest oceniany pod kątem jego potencjału do wniesienia wkładu w wydarzenie i jego znaczenia dla wystawców. Program stanowi niezrównaną okazję dla wystawców do bezpośredniego kontaktu z ponad 250 nabywcami, głównie z Azji i Pacyfiku, a także z UE i USA; podczas gdy grono ponad 230 wybranych elitarnych nabywców składa się z cenionych dyrektorów najwyższego szczebla, pochodzących głównie z Chin i Hongkongu, Azji i Pacyfiku oraz reszty świata. Ich obecność wzmacnia znaczenie wydarzenia jako najważniejszej platformy dla liderów branży.

Specjalne atrakcje

Oprócz licznych możliwości biznesowych oferowanych na stoisku targowym, odwiedzający Cosmopack Asia i Cosmoprof Asia mogą zapoznać się z bogactwem treści i mieć okazję skorzystania z wiedzy cenionych prelegentów, trendsetterów i wizjonerów.

CosmoTalks, ekskluzywny krąg Cosmoprof, gości światowych liderów branży kosmetycznej, którzy dzielą się komentarzami na temat ruchów makro i prognoz trendów, podczas gdy prezentacje CosmoForum nakreślają dogłębne analizy rynku i studia przypadków dotyczące konkretnych zachowań konsumentów. W toku obydwu wydarzeń zaplanowano wysokiej jakości sesje z udziałem prestiżowych partnerów, takich jak Asia Cosme Lab, Związek Spa & Wellness Asia Pacific, IFA – Międzynarodowa Federacja Aromaterapeutów, BeautyMatter, BEAUTYSTREAMS, CosmeticDesign-Asia, Cosmopolitan Middle East, CTFAS – Singapurskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków, Artykułów Toaletowych i Zapachów, Ecovia Intelligence, Euromonitor International, HKSCC, InvestHK, Kline, NielsenIQ Bases, Opal, QTCCC, Reach24H, źródła i SGS.

Dynamiczna platforma Cosmo Onstage w toku całego wydarzenia prezentuje pokazy na żywo i sesje demonstracyjne, prowadzone przez wpływowe osoby z branży, przedstawiające najnowocześniejsze produkty i sprzęt, zdobienia paznokci, makijaż oraz zabiegi spa i wellness. Partnerami są Związek Spa & Wellness Asia Pacific, SYL, Makari, Cosmopolitan Middle East i Shanghai May Skin Information Technology. Ponadto ekskluzywny występ sceniczny zorganizowany przez Radę AHMA uczci zwycięzców Bitwy Barberskiej. Zarówno entuzjaści piękna, jak i profesjonaliści z branży będą mogli cieszyć się kunsztem i innowacjami podczas porywającego konkursu Hong Kong Professional Nailist Union Competition 2023.

Nagrody Cosmoprof Asia i Cosmopack Asia, organizowane we współpracy z BEAUTYSTREAMS, upamiętniają najwybitniejsze firmy w dziedzinie badań i rozwoju w zakresie receptur, opakowań, zrównoważonego podejścia, opowiadania historii i propozycji wartości. Instalacje finalistów są wystawiane zarówno w Cosmopack Asia (hala 6, AWE), jak i Cosmoprof Asia (hala 1E Concourse, HKCEC), a zwycięzcy zostali ogłoszeni 15 listopada w HKCEC podczas specjalnej uroczystości prowadzonej przez Cosmo Onstage. W tym roku po raz pierwszy zdobywcy nagród będą mieli bezprecedensową okazję do zaprezentowania swoich osiągnięć w Bolonii i udział w Cosmoprof Worldwide Bologna 2024.

CosmoTrends zapewnia przegląd aktualnych trendów w regionie Azji i Pacyfiku, prezentując między innymi produkty i premiery wystawców. Raport przedstawiający produkty wpływające na nawyki konsumentów w najbliższych miesiącach, opracowany przez BEAUTYSTREAMS, jest strategiczną mapą drogową dla operatorów, kupujących, poszukiwaczy trendów, prasy i influencerów. Odwiedzający mogą odkryć wszystkie wybrane trendy dzięki specjalnym instalacjom w AWE (Hala 10) i HKCEC (Hala 5G) oraz dedykowanej sesji CosmoTalks, która odbyła się 15 listopada 2023.

Odwdzięczając się

W swojej szóstej edycji w tym roku BOUTIQUE powraca na Cosmoprof Asia jako charytatywny sklep z próbkami. Oferując flagowe produkty w rozmiarze podróżnym od 11 sponsorujących firm, cały dochód zostanie przekazany na rzecz Green Power, organizacji charytatywnej z siedzibą w Hongkongu, zajmującej się ochroną środowiska i przywracaniem ludziom kontaktu z naturą.

Siła czystości i zieleni

Jedną z głównych atrakcji Cosmopack Asia będzie interaktywna instalacja COSMOLAB, opracowana we współpracy z OPAL. Odwiedzający są zaproszeni do wejścia na stoisko „kabiny bąbelkowej”, aby rozpocząć wielozmysłowe doświadczenie tego, jak czyste i zielone trendy kosmetyczne mogą zmienić zachowanie konsumentów oraz korzyści płynące z włączenia zrównoważonego rozwoju do produktu i receptury poprzez ekologiczną produkcję. Inicjatywa ta jest przeznaczona dla producentów, firm markowych, dostawców surowców i opakowań oraz firm zajmujących się prognozowaniem trendów, które chcą dowiedzieć się więcej o czystym pięknie.

Zachęcamy wszystkich uczestników do pobrania aplikacji All-in-one Cosmoprof Asia APP. Będzie ona cennym towarzyszem podczas całego wydarzenia, z łatwością zlokalizuje produkty, które trzeba zobaczyć i doda zakładki do ulubionych wystawców z wyprzedzeniem, poda na bieżąco harmonogram seminariów, pokazów na żywo i konkursów oraz znajdzie wszystkie interesujące miejsca podczas całego wydarzenia. Ponadto wystawcy i wybrani kupujący mogą korzystać z aplikacji, aby znaleźć możliwości dopasowania biznesowego i umówić się na spotkania. Aplikacja jest już dostępna w sklepach Apple APP Store i Google Play Store lub pod tym linkiem: www.cosmoprof-asia.com/mobile-app/

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.cosmoprof-asia.com