1. Jak wygląda Państwa oferta skierowana do gabinetów kosmetycznych/usługodawców branży beauty? W jaki sposób usprawnia ona pracę salonu?
Oferujemy system bez limitu SMS-ów przypominających oraz pracowników za 99 zł miesięcznie. W ramach tej oferty salon otrzymuje w pełni funkcjonalne narzędzie, w którego skład wchodzi terminarz, historia wizyt w postaci karty klienta, osiem różnych statystyk oraz opcjonalne rezerwacje online. Według potrzeb można dowolnie rozszerzać działanie systemu o moduły takie, jak magazyn, program lojalnościowy, automatyczny marketing oraz radio wolne od ZAiKS lub usługę sztucznej inteligencji – LabelCall. Nie podpisujemy też żadnej umowy, bo uważamy, że system ma bronić się jakością, a nie długością podpisanej umowy. Każdy salon otrzymuje też zestaw dokumentów dt. RODO przygotowanych przez prawników.
2. Jakie wymagania sprzętowe/systemowe musi spełniać klient, by proponowane przez Państwa rozwiązania mogły zostać wdrożone?
Wystarczy dowolny komputer, komórka lub tablet z dostępem do internetu. Wdrożenie systemu trwa dosłownie minutę.
3. Czy oferujecie Państwo szkolenie dla nowych klientów z obsługi systemu/aplikacji? (Czy jest ono wliczone w cenę?)
Tak, oferujemy takie szkolenie dla wszystkich klientów. System jest na tyle prosty, że zazwyczaj wystarcza nam 30 minut szkolenia przez internet. Szkolenie przebiega wtedy na Państwa koncie.
4. Co czyni Państwa produkt wyjątkowym, czym wyróżniacie się na tle konkurencji?
Jako jedyni na świecie wdrożyliśmy sztuczną inteligencje do salonów. Obecnie nasze salony, gdy dzwoni do nich klient, widzą na ekranach swoich telefonów imię, nazwisko, ostatnią wizytę oraz uwagi z karty klienta. Wszystkie te dane widoczne są jeszcze przed odebraniem połączenia, dlatego możesz każdego klienta przywitać po imieniu. Dodatkowo system automatycznie uzupełnia wszystkie pola, jak numer telefonu, preferowanego pracownika oraz ulubioną usługę Twojego klienta. U nas wizytę można umówić dosłownie jednym kliknięciem bez dotykania klawiatury. Nasi klienci podkreślają, że mają więcej zadowolonych klientów, a czas rozmowy przez telefon skrócili ponad 6-krotnie! Dodatkowo jako jedyni nie mamy limitów SMSów przypominających oraz pracowników. Dla SALONER najważniejsza jest jakość i stabilność, dlatego właśnie najlepsze salony z branży beauty wybierają SALONER. Zaufały nam takie marki, jak Maciej Maniewski, Salony Zaremba, Matracki i wiele innych.
5. Na jakie wsparcie techniczne mogą liczyć Wasi klienci?
Oferujemy pomoc przez siedem dni w tygodniu zarówno e-mailowo, jak i telefonicznie. SALONER udostępnia 14-dniową pełną darmową wersję systemu.
www.saloner.pl
[email protected]
tel. 576 109 993