Koszyk

25 lat marki EKERT!

| Autor: Małgorzata Ekert

WYWIAD | Znana i ceniona przez profesjonalistów marka EKERT obchodzi jubileusz 25-lecia. Z właścicielką firmy, kreatorką produktów i trendów Małgorzatą Ekert rozmawialiśmy o jej osiągnięciach zawodowych, rozwoju branży beauty i biznesie, opartym na szczerości i zasadach fair play.

Marka EKERT obchodzi 25-lecie istnienia. Jakie uczucia towarzyszą Pani w związku z tym wyjątkowym jubileuszem?
– To dla mnie wyjątkowy rok. Jestem szczęśliwa i podekscytowana na myśl, że jeszcze wiele nowych projektów przed nami, a te 25 lat to tak naprawdę dopiero początek pewnej dłuższej historii.

Patrząc wstecz na te 25 lat, z czego jest Pani szczególnie dumna?
– Jestem dumna z kierunku oraz dynamiki rozwoju marki Ekert. Zawsze wspieraliśmy profesjonalistów i fakt, że oni dalej są z nami, że tak chętnie wybierają produkty do stylizacji i pielęgnacji sygnowane logo CND oraz Ekert Nails jest dla mnie, jako właścicielki marki, szczególnym powodem do dumy.

Czy gdyby mogła Pani cofnąć czas, zacząć karierę raz jeszcze, z wiedzą i doświadczeniem, które ma Pani teraz, czy coś by Pani zmieniła?
– Na pewno jeszcze większy nacisk położyłabym na szkolenia – zawsze starałam się je organizować regularnie, ale teraz, widząc zmiany w branży, edukowałabym jeszcze bardziej intensywnie.

Jak ocenia Pani rozwój rynku beauty w Polsce, szczególnie branży paznokciowej, na przestrzeni tych lat?
– Branża rozwija się w imponującym tempie. Ma to swoje wady i zalety. Daje wiele możliwości, ale wymaga nieustannego trzymania ręki na pulsie. Cieszę się, że marki Ekert i CND aktywnie uczestniczą w tym procesie rozwoju, wprowadzając kolejne innowacje na rynek, takie jak chociażby hybryda premium Shellac Luxe czy hybryda żelowa Creative Play Gel.

W jaki sposób EKERT świętuje swoje 25. urodziny? Czym zaskoczycie klientów w roku jubileuszowym?
– Na rok 2019 zaplanowaliśmy sporo nowości – nie zabraknie też specjalnych atrakcji dla naszych klientów, ale wszystko w swoim czasie, tak aby była to prawdziwa urodzinowa niespodzianka! Chciałabym też podkreślić, że to nie tylko wyjątkowy rok dla mojej marki, lecz także dla marki CND, która obchodzi czterdziestą rocznicę działalności.

Czy w biznesie kieruje się Pani kobiecą intuicją? Jaki jest Pani przepis na sukces?
– Kobieca intuicja jest ważna, pomaga w podejmowaniu decyzji. Ale najważniejsze są dla mnie wartości, którymi się kieruję. Myślę, że to przede wszystkim szczerość, szacunek dla drugiego człowieka i uczciwość doprowadziły mnie do tego etapu kariery, w którym dzisiaj jestem. Zawsze grałam i gram fair, nieustająco stawiam na profesjonalizm, bezpieczeństwo oraz edukację.

W 2018 roku zaczęła Pani prowadzić szkolenia biznesowe. Na czym polega ten projekt?
– Szkolenia biznesowe powstały z potrzeby naszych klientów, którzy stale prosili mnie o rady w prowadzeniu działalności. Przez 16 lat prowadziłam znany salon beauty, później skupiłam się na szkoleniach ze stylizacji paznokci, a zapytania o zarządzanie biznesem napływały przez cały czas. Zorganizowałam szkolenia biznesowe z myślą o tych wszystkich osobach, które mają pomysł i motywację do prowadzenia swojej działalności, ale nie wiedzą, jak zacząć i jak stworzyć własną markę. Są również przeznaczone dla wszystkich osób, które prowadzą już biznes, ale utknęły na pewnym etapie i nie potrafią sobie z tym poradzić – chciałyby wyeliminować dotychczasowe błędy i ponownie zacząć rozwijać swój brand w najlepszym kierunku. Na moich szkoleniach pojawiają się głównie właścicielki oraz przyszłe właścicielki salonów beauty. Pomagam im we wszystkich trudnościach i pokazuję, co zrobić, żeby czerpać pełną satysfakcję z działań zawodowych.

Pani motto życiowe to…
– Bądź wierna/wierny swoim wartościom, a cele realizuj wytrwałością i ciężką pracą.

Czego życzyć marce EKERT na przyszłość, oprócz kolejnych 25 lat sukcesów?
– Z pewnością samych zadowolonych klientów – bo dla nas klient jest najważniejszy!

Dziękuję za rozmowę i gratuluję pięknego jubileuszu!
– Dziękuję i pozdrawiam czytelników BEAUTY FORUM.

Małgorzata Ekert

Kobieta ambitna i utalentowana, która wytrwałą pracą osiągnęła popularność oraz wysoką pozycję na polskim rynku kosmetycznym. Zbudowała firmę, której dynamiczny rozwój widać we wszystkich obszarach działalności. Swoją koncepcję prowadzenia marki oparła na fundamencie wiedzy, fachowości oraz na swoich wrodzonych umiejętnościach biznesowych.