Koszyk

Głos wewnętrzny – zasady komunikacji w Twojej firmie

| Autor: Beata Adamczyk

Skuteczna komunikacja to klucz do sukcesu każdej firmy, dlatego istotne jest poznanie i przestrzeganie zasad komunikowania się. Większość osób musi usłyszeć lub zobaczyć jedną informację, zadanie kilka razy, żeby w pełni ją zrozumieć i wykonać. Jak więc komunikować się aby zwiększać efektywność działań? Pierwsza zasada to rozmawiaj, a nie wygłaszaj swoje zdanie i oczekiwania. Nie osaczaj pracownika swoim niekończącą się monologiem. Jednostronna komunikacja wywołuje w pracowniku frustrację oraz demotywację, a co za tym idzie, powoduje zmniejszenie efektywności działania, co może się przełożyć na straty finansowe. Mów, ale też słuchaj i wyciągaj wnioski z tego, co mówią do ciebie pracownicy. Pozostałe zasady zostały przedstawione podczas szkolenia! Obejrzyj nagranie ze szkolenia online z Beatą Adamczyk!

Beata Adamczyk

Ekspert od budowania zyskownego biznesu beauty, międzynarodowy konsultant rynku spa & beauty. Od 25 lat edukuje i konsultuje przedsiębiorców w branży kosmetycznej. Wspiera, motywuje i dodaje skrzydeł klientom. Efektem jej pracy jest wzrost rentowności biznesu poprzez pracę nad aspektami finansowymi, marketingowymi i strukturalnymi. Jej rolą jest spójne podejście do wszystkich najważniejszych aspektów biznesu, pozwalających na wyzwolenie pełni potencjału zyskowności. www.beataadamczyk.pl