Skuteczna komunikacja to klucz do sukcesu każdej firmy, dlatego istotne jest poznanie i przestrzeganie zasad komunikowania się. Większość osób musi usłyszeć lub zobaczyć jedną informację, zadanie kilka razy, żeby w pełni ją zrozumieć i wykonać. Jak więc komunikować się aby zwiększać efektywność działań? Pierwsza zasada to rozmawiaj, a nie wygłaszaj swoje zdanie i oczekiwania. Nie osaczaj pracownika swoim niekończącą się monologiem. Jednostronna komunikacja wywołuje w pracowniku frustrację oraz demotywację, a co za tym idzie, powoduje zmniejszenie efektywności działania, co może się przełożyć na straty finansowe. Mów, ale też słuchaj i wyciągaj wnioski z tego, co mówią do ciebie pracownicy. Pozostałe zasady zostały przedstawione podczas szkolenia! Obejrzyj nagranie ze szkolenia online z Beatą Adamczyk!
Głos wewnętrzny – zasady komunikacji w Twojej firmie
| Autor: Beata AdamczykMoże Cię zainteresować
Treści wybrane specjalnie z myślą o Tobie
Artykuły
Beauty & Spa