Koszyk

Mistrz recepcji – wskazówki dla Twojego salonu

| Autor: Marta Fiłoń

Dowiesz się: jak zamienić klientów, którzy „tylko pytają” w rezerwacje wizyt, jak przez telefon zachęcać klientki do większych zakupów, jak ułożyć obowiązki recepcjonisty, by wykazać się wysoką jakością obsługi i dać szansę każdej klientce na korzystanie z szerokiej oferty usług i kosmetyków. Poznasz proste schematy i gotowe rozwiązania do zastosowania od razu w twoim salonie beauty.

Marta Fiłoń

Trener biznesu beauty, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w efektywnych technikach marketingowych sprzedaży i dla klinik beauty. Autorka książek i kursów online na temat promowania zabiegów i kosmetyków: „Beauty Ekspert”, „Kalendarz Marketingu Beauty”, „Mistrz Recepcji”. Prowadzi Akademię Managera Beauty. Z wykształcenia finansistka po Szkole Głównej Handlowej. Łączy twardą wiedzę o prowadzeniu biznesu z psychologią dzięki studiom na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Szkoleniowiec po Szkole Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek Klubu Trenerów Biznesu.

www.martafilon.pl