Koszyk

Salon jako marka

| Autor: Żaneta Stanisławska
Bohaterowie, mit założycielski, czas i miejsce zdarzeń – budowanie marki jest jak pisanie dobrej książki. Czy będzie niekończącą się historią z wieloma punktami kulminacyjnymi? Ty wybierasz. Dowiedz się, co stoi za sukcesem najpotężniejszych światowych marek. Poznaj narzędzia kreowania wizerunku, storytellingu i service design. Konstruuj i dekonstruuj markę, aby odpowiedzieć na wszystkie potrzeby Twoich klientów, a nawet… tworzyć nowe.

Żaneta Stanisławska

Wykładowca akademicki, trenerka z zakresu microblading, makijażu permamentnego i mikropigmentacji medycznej. Ma na koncie założenie trzech firm – Broadway Beauty, NaNo Medic i I am Beauty. Ponad 10 lat doświadczenia w branży beauty & SPA. członek SPCP USA , redaktor naczelna i twórca magazynu o makijażu permanentnym i mikropigmentacji medycznej FOREVER.