17.09.2024 19:30 | Jak zbudować autorytet wśród pracowników i klientów?

17.09.2024 19:30 | Jak zbudować autorytet wśród pracowników i klientów?


Szybko i wygodnie pozyskuj informacje o nadchodzących szkoleniach, nowododanych treściach, trendach i nowościach. Pamiętaj, że zawsze możesz wypisać się z subskrypcji

Chcę otrzymywać informacje marketingowe w formie elektronicznej na podany adres poczty elektronicznej w formie newslettera.

Jakie treści Cię interesują?

Podane dane osobowe przetwarzane będą przez Health and Beauty Media sp. z o.o. w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą na otrzymywanie newslettera na podany przez Ciebie w formularzu adres e-mail i/lub w związku z zapisem na szkolenie online. Masz prawo do wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Prawo to możesz wnieść poprzez formularz. Z pełną treścią obowiązku informacyjnego zapoznasz się tu.

Opis

Wykładowca: Sylwia Polus-Pompa

Godzina: 19:30 – 20:30

Certyfikat: Dodatkowo płatny (17,90 zł). Uczestnik otrzyma link do formularza zakupu po zakończeniu szkolenia. Certyfikat w pliku PDF do samodzielnego wydruku. Subskrybenci otrzymują certyfikat bezpłatnie. Sprawdź dostępne plany – subskrypcja SILVER już od 12,90 zł/mies.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak powstaje autorytet,
  • jakie techniki komunikacji są kluczowe dla budowania autorytetu wśród pracowników i klientów,
  • jak poprzez autentyczność i postawę stać się liderem, który inspiruje innych,
  • jakie błędy unikać, by nie stracić autorytetu zarówno w oczach pracowników, jak i klientów,
  • jak wykorzystywać feedback, aby rozwijać swój autorytet i budować pozytywną kulturę w organizacji,
  • jak budować autorytet w sytuacjach kryzysowych, gdy twoje decyzje są kluczowe.

Sylwia Polus-Pompa | Międzynarodowy Trener Biznesu, Coach ICF, Wykładowca akademicki, Mówca motywacyjny, Trener i Partner Biznesowy FRIS® – narzędzia diagnozującego Style Myślenia i Działania. Pasjonatka pracy z ludźmi i rozwoju osobistego. Właścicielka firmy Artifex Usługi dla biznesu specjalizującej się w szkoleniach z kompetencji miękkich dla pracowników i menedżerów oraz w coachingu zarówno życiowym, jak i biznesowym. Współzałożycielka prestiżowej Beauty Business Success Akademy skierowanej do  właścicieli i menadżerów branży Beuaty.