Zapraszamy uczniów szkół kosmetycznych oraz studentów uczelni wyższych kształcących się na kierunku kosmetologia do przedstawienia swojej wizji salonu kosmetycznego w roku 2045 w formie rozprawki, bazując na aktualnych trendach, doniesieniach technologicznych i prognozach rozwoju branży kosmetycznej. Uczestnicy powinni skoncentrować się nie tylko na wyglądzie salonu, ale także na ewolucji roli kosmetyczki/kosmetologa w kontekście postępu technologicznego oraz w kontekście zmian społecznych.
Konkurs “The Salon of the Future” składa się z dwóch części (rozprawka i video). Skierowany jest do uczniów szkół średnich i policealnych oraz studentów na kierunkach związanych z kosmetyką/kosmetologią. (osobne kategorie).
Uczestnicy biorą udział w konkursie w maksymalnie pięcioosobowych grupach. Jedna grupa konkursowa może przesłać tylko jedno zgłoszenie konkursowe. Uczestnicy konkursu mają obowiązek wziąć udział dwóch częściach konkursu.
Zadanie:
Część rozprawka:
Uczestnicy mają za zadanie przygotować rozprawkę w której przedstawią, jak będzie wyglądał i funkcjonował salon kosmetyczny w 2045 roku. Rozprawka powinna uwzględniać najnowsze trendy, aktualne doniesienia z dziedziny technologii oraz możliwy wpływ innowacji na branżę kosmetyczną. Ponadto w rozprawce uczestnicy powinni skupić się na opisie pracy kosmetyczki/kosmetologa, zwracając uwagę na ewentualne zmiany w ich roli i umiejętnościach w związku z postępem technologicznym i zmianami społecznymi. Rozprawka powinna zawierać od 15 000 do 20 000 znaków ze spacjami. Elementy, które należy uwzględnić w rozprawce:
-
- wykorzystanie nowoczesnych technologii w zakresie wykonywanych zabiegów, obsługi klienta, diagnostyki, personalizacji zabiegów
-
- doszkalanie i uzupełnianie wiedzy przez kosmetyczkę/kosmetologa
-
- zrównoważony rozwój
-
- analiza potrzeb klientów
Rozprawka podlega ocenie JURY.
Część Video:
Uczestnicy mają za zadanie nagrać maksymalnie 60 sekundowe video, w którym w wybranym przez siebie sposobie wyrazu podsumują zgłoszoną do konkursu rozprawkę.
W części VIDEO o wygranej zadecyduje liczba polubień na INSTAGRAMIE.
Rejestracja:
Na zgłoszenia do konkursu czekamy do 3 czerwca 2024 r. (UWAGA! Uczestników do konkursu zgłasza przedstawiciel Szkoły/Uczelni) [Zgłaszająca do konkursu uczniów szkoła, może zgłosić więcej, niż jedną grupę.]
Sponsorzy konkursu:
Na zwycięzców każdej kategorii oraz na szkoły/uczelnie reprezentowane przez laureatów konkursu czekają atrakcyjne nagrody ufundowane przez sponsorów.
Nagrodami dla zwycięzców każdej kategorii są:
– część rozprawka
Kategoria skierowana do uczniów szkół średnich i policealnych: Zestawy profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji stóp każdy (o wartości 615 zł) marki GEHWOL
Kategoria skierowana do studentów na kierunkach związanych z kosmetyką/kosmetologią: Zestaw kosmetyków ufundowanych przez firmę NOVA GROUP (marek Skeyndor i Arosha) każdy o wartości 615 zł
– część video:
Kategoria skierowana do uczniów szkół średnich i policealnych: Zestawy kosmetyków ufundowane przez firmę BANDI PROFESIONAL każdy o wartości 615 zł
Kategoria skierowana do studentów na kierunkach związanych z kosmetyką/kosmetologią: zestawy kosmetyków marki MedEstelle każdy o wartości 628 zł
Nagrodami dla szkół/uczelni reprezentowanych przez laureatów są:
– część rozprawka
Kategoria skierowana do uczniów szkół średnich i policealnych: Zestaw profesjonalnych kosmetyków do stóp (o wartości 2 460 zł) marki GEHWOL
Kategoria skierowana do studentów na kierunkach związanych z kosmetyką/kosmetologią: zestawy profesjonalnych kosmetyków firmy NOVA GROUP o wartości 2 460 zł
– część video
Kategoria skierowana do uczniów szkół średnich i policealnych: Zestawy kosmetyków Linii Well Aging (o wartości 2 460 zł) ufundowane przez firmę BANDI PROFESIONAL
Kategoria skierowana do studentów na kierunkach związanych z kosmetyką/kosmetologią: zestaw kosmetyków (o wartości 2463 zł) marki MedEstelle linii ADVANCED
Jury:
Kamila Olszewska | Z branżą kosmetyczną związana od 2007 roku. Z wykształcenia germanistka oraz politolog. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu edytorstwa współczesnego (UKSW), marketingu internetowego (Akademia im. Leona Koźmińskiego) oraz transformacji cyfrowej biznesu (Akademia im. Leona Koźmińskiego). Organizator programu towarzyszącego targom BEAUTY FORUM oraz BEAUTY FORUM & HAIR w postaci kongresów, szkoleń oraz mistrzostw. Wieloletnia redaktor naczelna magazynu dla stylistów paznokci Nailpro a aktualnie redaktor naczelna magazynu BEAUTY FORUM. W swojej pracy stawia na stały kontakt oraz współpracę z przedstawicielami branży beauty.
Dr n. med. Izabela Załęska | Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Tytuł doktora uzyskała na wydziale lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego. Międzynarodowy ekspert w dziedzinie Kosmetologii. Wieloletni praktyk, trener, a także nauczyciel akademicki. Obecnie wykładowca ANS w Nowym Targu, także Wyższej Szkoły Planowania Strategicznego w Dąbrowie Górniczej, gdzie prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w dziedzinie estetyki. Współtwórca linii kosmoceutyków dla brytyjskiej marki. Członek międzynarodowych organizacji. Dr Izabela Załęska to również specjalista na co dzień pracujący w Klinikach Młodości w Krakowie oraz klinikach medycznych w Londynie. Autorka ponad 40 publikacji naukowych oraz artykułów popularnonaukowych i eksperckich związanych z jej specjalizacją zawodową, a także książki „Mezoterapia w praktyce”.
Patrycja Marciniak | Kosmetolog, dyplomowany trener rozwoju osobistego oraz dyplomowany Project Manager. Założycielka firmy IRBK GROUP. Od wielu lat nauczyciel akademicki w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, a od 2021 roku Koordynator kierunku Kosmetologia. Autorka licznych artykułów o tematyce kosmetologicznej i biznesu kosmetycznego przede wszystkim na łamach Beauty Forum. Współautorka podręcznika dla Kosmetyczek i Kosmetologów „KOSMETOLOGIA I TRĄDZIK POSPOLITY”. Od wielu lat związana z branżą beauty tworząc wizerunek na polskim rynku profesjonalnych marek kosmetycznych takich jak MARIA GALLAND, SKEYNDOR, KURLAND, oraz luksusowej marki INGRID MILLET.
Beata Adamczyk | Ekspert od budowania zyskownego biznesu beauty. Od 25 lat edukuje i konsultuje przedsiębiorców w branży beauty. Wspiera, motywuje i dodaje skrzydeł swoim klientom. Jej wszechstronne podejście obejmuje nie tylko aspekty finansowe, lecz także skuteczny marketing i optymalną strukturę biznesową. Międzynarodowa konsultantka rynku spa & beauty, współpracuje z inwestorami, tworząc unikalne koncepcje dla nowo powstających salonów i hoteli. Zdobądź pełny potencjał zyskowności pod jej profesjonalnym przewodnictwem.
Grzegorz Kordeczka | TRENER BIZNESU, STRATEG EMARKETINGU, PRZEDSIĘBIORCA. Właściciel 3 marek w tym m.in. WebDoctor.pl, DrBot24.pl oraz GK Grzegorz Kordeczka. Szkoli, obsługuje, największe marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI. Wykłada na kierunkach MBA na UW, UE i UAM w Poznaniu. Prelegent wielu szkoleń i konferencji. Wypowiada się m.in. w porannych programach telewizyjnych, na łamach Pulsu Biznesu, Magazynu Online Marketing, Sprawny Marketing, portalu eMarketing.pl. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności sprzedaży, biznesu, eMarketingu, organizacji.
Justyna Gorlicka-Kruk | Współzałożyciel i Członek Zarządu Izby Kosmetologów, Członek nowo powstałej inicjatywy #KoalicjaDlaKosmetologii