Koszyk

Walentynkowy must have

| Autor: Patrycja Marciniak

Dzień Zakochanych to czas na miłosne wyznania, podarunki oraz niespodzianki dla ukochanej, a także wyjątkowe randki w spa czy salonie urody. To również idealna okazja dla naszego gabinetu na wzmacnianie relacji z naszymi stałymi klientami, ale również pozyskiwanie nowych.   Bez względu na profil gabinetu oraz jego powierzchnię, przy odrobinie kreatywności i zaangażowania możemy stworzyć dla zakochanych par ciekawe propozycje w atrakcyjnej cenie.

Dopasuj ofertę

Jeśli oferta naszego salonu opiera się głównie na zabiegach pielęgnacyjnych twarzy i posiadamy jednocześnie pokój zabiegowy z dwoma stanowiskami, idealnym pomysłem będzie stworzenie promocyjnego zestawu zabiegu pielęgnacyjnego dla niej i dla niego, który będzie wykonywany w tym samym czasie. Tu sprawdzą się zabiegi bankietowe, regeneracyjne, relaksująco-odświeżające. 
Jeśli natomiast gabinet ma charakter kameralny z jednym stanowiskiem, możemy stworzyć ofertę walentynkową z zabiegiem pielęgnacyjnym twarzy dla niej i manikiurem dla niego w tym samym czasie. Możemy również dodać opcję rozszerzonej oferty walentynkowej, czyli zarówno dla niej, jak i dla niego – zabieg pielęgnacyjny twarzy oraz manikiur, w której kiedy pani będzie miała wykonywany zabieg pielęgnacyjny twarzy, pan w tym czasie będzie miał pielęgnowane dłonie i odwrotnie. 
W przypadku, gdy nasz gabinet specjalizuje się wyłącznie w zabiegach dłoni i stóp, dobrym rozwiązaniem będzie oferta zabiegu pielęgnacyjnego stóp i dłoni dla obojga, wykonywanego jednocześnie na dwóch stanowiskach, znajdujących się obok siebie. 
Zabiegi na ciało to atut Twojej oferty? Doskonale! Masz  jeszcze więcej możliwości uczczenia tego święta wraz z klientami –  od masaży ciała dla dwojga zaczynając, po rytuały z aromatycznym pilingiem, masażem i maską na ciało kończąc. W przypadku, gdy Twój gabinet jest mały, i pracujesz sama, trudno przyjąć parę  zakochanych w tym samym czasie. Wówczas możemy stworzyć bony upominkowe na zabiegi dla niej i dla niego – do zakupienia w naszym salonie.
 
 
Relaksacyjny masaż dla dwojga to jeden z najchętniej wybieranych przez klientów walentynkowych zabiegów.  
Zabiegi z oferty walentynkowej powinny kojarzyć się klientom z relaksem i przyjemnymi doznaniami. Wszelkie procedury, które mogą powodować nawet lekki dyskomfort należy wykluczyć z menu na święto zakochanych.
 

Wyjdź poza schemat

Pamiętajmy również o tych klientach, którzy nie znaleźli jeszcze swojej drugiej połówki – stwórzmy ofertę i dla nich. Na przykład pod hasłem: „kochaj i rozpieszczaj siebie zwłaszcza w walentynki”, wyjdźmy tego dnia z ofertą promocyjnych zestawów zabiegów dla singli, może to być pakiet zabiegu pielęgnacyjnego twarzy z zabiegiem manikiuru gratis lub też preparaty do pielęgnacji codziennej w domu, ułożone w pięknie udekorowane zestawy w promocyjnej cenie, z bombonierką lub aromatyczną świecą. Z takich zestawów mogą również skorzystać nasi klienci, którzy pozostają w związkach, lecz nie mają pomysłu na upominek dla partnera, który raczej nie da się namówić na wizytę w salonie kosmetycznym. Możemy również zapytać przedstawiciela handlowego marki, z którą współpracujemy, jakie zestawy i upominki firma przygotowała na tę okazję, i skorzystać z gotowych pomysłów.
 

Złote zasady

Możliwości jest naprawdę wiele, ogranicza nas jedynie wyobraźnia, musimy jednak pamiętać, by nie popełniać błędów w tworzeniu naszej walentynkowej oferty. Nie obniżajmy w tym dniu ceny na zabiegi, które na co dzień mamy w ofercie i nie próbujmy się pozbyć produktów detalicznych, które już jakiś czas zalegają na półce w naszej recepcji i dawno się opatrzyły naszym klientom, takie działania przyniosą więcej szkody aniżeli korzyści, a nie o to przecież nam chodzi. Pamiętajmy również, aby w dniu Świętego Walentego nasz gabinet był odpowiednio udekorowany, świece, motyw serduszek, czekoladki i tym podobne detale (pamiętajmy, że liczy się umiar) umilą czas obecnym w tym dniu klientom, ale również wprowadzą ich w odświętny nastrój, co zwiększy chęć skorzystania z naszej oferty. 

Patrycja Marciniak

Z wykształcenia Kosmetolog i Trener, obecnie wykładowca WSIiZ w Warszawie. Pasjonuje się holistycznym podejściem do profesjonalnych zabiegów pielęgnacyjnych. Uważa, że połączenie manualnych technik relaksacji z preparatami chemicznymi, przy zastosowaniu urządzeń high tech daje efekty, porównywalne z zabiegami medycyny estetycznej.